Varukorg
Läggs till i varukorgen

Najell utmärker sig på Bambini Baby Awards med 5 vinster för sina bärselar

Vinnarna av det prestigefyllda Bambini Baby Awards 2024 har presenterats, och Najell har nått en otrolig framgång genom att vinna totalt fem priser för sina produkter.

Najell Wrap vann Gold Awards för både bästa bärsele/sjal och bästa produkt för nya föräldrar. Den färdigknutna bärsjalen är designad med både föräldrar och barn i åtanke, och erbjuder komforten hos en traditionell bärsjal utan besväret med att behöva knyta den själv. Najell Wrap ger optimalt stöd och närhet, vilket gör att föräldrar kan knyta an till sina små barn samtidigt som de bär dem bekvämt.

Najell Rise tilldelades Silver Award för bästa bärsele/sjal, och placerade sig strax efter guldvinnaren Najell Wrap. Dessutom tilldelades Najell Rise Gold Award för Best New Mum Fashion Item. Najell Rise är designad med fokus på enkelhet, komfort och funktionalitet, samtidigt som den har en elegant design. Den erbjuder föräldrar en problemfri upplevelse med praktiska magnetiska spännen och enkla övergångar mellan olika bärpositioner, vilket garanterar både säkerhet och bekvämlighet för barnet.

Utöver dessa utmärkelser fick Najell Silver Award för bästa varumärke för nyblivna föräldrar. Denna utmärkelse bekräftar Najells engagemang för att skapa produkter som stödjer och förbättrar föräldrars liv. Genom att erbjuda hållbara, högkvalitativa produkter med tidlös design vill Najell ge föräldrar möjlighet att leva livet på sina egna villkor.

Bambini Baby Awards, som bedöms av en grupp föräldrar och vårdgivare som är dedikerade till att tillhandahålla de bästa kvalitetsprodukterna för spädbarn, små barn, nyblivna mammor och föräldrar, fick ett imponerande antal bidrag av hög kvalitet i år. Det faktum att Najell vann flera priser bekräftar varumärkets engagemang för kvalitet och deras förmåga att tillgodose moderna föräldrars behov.

"Vi är mycket glada över dessa utmärkelser. Det är en bekräftelse på vårt hårda arbete och engagemang för att skapa produkter som ligger i framkant när det gäller design, funktionalitet och estetik, samtidigt som de är användarvänliga ur kundens synvinkel." - Säger Monique Holmqvist, designchef på Najell.

För mer information om Najell och deras prisbelönta bärsele Najell Wrap och Najell Rise, besök Najells hemsida