Winkelwagen
Toegevoegd aan de winkelwagen

NAJELL DRAAGDOEK ♥ DIY

Najell is een snelgroeiend merk voor zwangere vrouwen en ouders van kinderen onder de 3 jaar. In 2021 werd Najell's Zwangerschapskussen uitgeroepen tot Kinderproduct van het Jaar in de categorie "Eten, Verzorging & Slapen" door de Zweedse branchevereniging Lek & Baby. En onze Pre-Tied Baby Wrap werd ook erkend door dezelfde vereniging, maar dan in de categorie "Kinderen onderweg" in 2019.

We zijn ons ervan bewust dat de gebruikers van Najell de producten ontgroeien na een periode van gebruik. Maar in een poging om hun levensduur verder te verlengen, heeft Najell DIY patronen ontworpen waar gemakkelijk nieuwe producten kunnen worden gemaakt van de stof van de Najell Wrap. Deze patronen zijn beschikbaar voor iedereen en kunnen gemakkelijk worden gedownload van Najell's website. Ze zullen echter ook worden verstuurd naar eerdere klanten van de Wrap zodat ze maximaal gebruikt kunnen worden.

"__We ontwerpen producten voor aanstaande ouders en hun groeiende gezinnen en het is leuk om nieuwe manieren te vinden om de producten langer te laten leven" vertelt Niklas Najafi Kristensen, oprichter van Najell.

Alle stoffen van Najell zijn van hoge kwaliteit en duurzaam. Dit maakt ze bijzonder geschikt voor verder gebruik en nabewerking. Deze specifieke Pre-tied Najell Wrap is ook in een zachte en soepele stretch katoen, waardoor het een beetje extra vergevingsgezind is. Perfect voor DIY.

Alle patronen zijn hier te downloaden: https://najell.com/upcycle-your-najell-wrap/

"Dit was een extra leuk project dat een creatieve vreugde kan brengen in de huizen van mensen" voegt Monique Holmqvist, Hoofd van Design bij Najell, toe.

Najell bevindt zich in een zeer sterke groeifase en de prognose voor het jaar wijst op een omzet van meer dan 40 msek. In vergelijking met 2021, waar de omzet eindigde op 26,8 msek.

"De sleutel tot de stijging is mond-tot-mondreclame en dat tevreden klanten aan vrienden en familie vertellen dat onze producten comfortabel en stijlvol zijn en een goede functie hebben", besluit Niklas.

Najell werd opgericht in 2012 toen de oprichters Niklas en Freja zich realiseerden dat het nodig was om een baby in slaap te kunnen wiegen en een slapende baby te kunnen verplaatsen zonder hem wakker te maken. Dat inzicht leidde tot de lancering van het populaire product SleepCarrier in 2014. Vandaag de dag biedt Najell een breed scala aan babyproducten voor stedelijke ouders.

Contact: [email protected]