Varukorg
Läggs till i varukorgen
Najell exhibits at the Formex fair

Presenterar nyheter inom nya segment

Najell ställer ut på designmässan Formex den 17-20 januari. På mässan, som är den största i Norden i design och inredning, kommer företaget visa upp kommande nyheter och presentera ett helt nytt segment.

"Vi kommer visa upp våra ny spännande produkter inom segmentet barnrummet."
berättar Margret Runarsdottir, marknadschef på Najell.

På mässan kommer Najell också visa upp sin senaste textila inredningskollektion. Den innehåller bl.a. bäddsett och skydd till spjälsängen, allt i mjuk muslin. Dessutom kommer den prisbelönta SleepCarriern finnas på plats. Najell SleepCarrier är ett portabelt babynest med handtag som går att använda i spjälsängen, i hemmet och i barnvagnen.

"Smarta funktioner tillsammans med snygg design har alltid varit a och o för oss. Det är också en stor anledning till varför våra kunder väljer Najells produkter. Formex-mässan är en bra möjlighet till att både få visa upp vårt sortiment för kunder och återförsäljare, samtidigt som vi kan få inspiration av kommande trender." säger Monique Holmqvist, designchef på Najell.

Det bästa sättet att få uppleva Najells nyheter och klämma och känna på produkterna är att komma till företagets monter A08:29. Det går också bra att boka ett möte genom att mejla [email protected].

"Det ska bli kul att träffa kunder på mässor igen och se hur kunder reagerar på alla våra nyheter. Maila och boka en tid så att vi har tid och möjlighet att ge full fokus till varje besökare." avslutar Margret som ser förväntansfullt på marknadens kommande reaktioner.