Handlekurven
Legg til i handlekurven

Najell flytter til nye lokaler for å vokse videre

Najell flyttet til større kontorlokaler den første uken i mai for å gi plass til en voksende stab. Flyttingen markerer en viktig milepæl i selskapets vekst og er en del av selskapets ekspansjonsplan. Det svenske babymerket startet i et lite kontorlokale på Ideon i Lund i 2012. Siden den gang har selskapet vokst jevnt og trutt, og antall ansatte har økt.

I 2023 opplevde Najell en betydelig ekspansjon, med en dobling av staben og ansettelse av 15 nye medarbeidere på tvers av ulike avdelinger som design, markedsføring, supply chain, økonomi og salg. Denne økningen i antall ansatte krevde en flytting til større, sentralt beliggende kontorlokaler i Lund.

Det nye kontoret er sentralt plassert, ca. 600 kvadratmeter stort og har utsikt over Stortorget i Lund. Kontoret er utformet for å skape læring på tvers av teamene, slik at hvert rom har teammedlemmer fra ulike team.

"Vi ønsker å skape interlearning og tror at dette gir oss en mulighet til å forstå mer av merkevaren som en helhet." - Sier Niklas Najafi Kristensen, administrerende direktør og grunnlegger av Najell.

"Ambisjonen vår er å ha et sentralt beliggende kontor som gir inspirasjon i hverdagen til medarbeiderne våre. Det nye kontoret gir oss en flott mulighet til å styrke tilbudet vårt til våre ansatte og tiltrekke oss nye talenter til teamet vårt." - sier Niklas.

Najell har ambisiøse planer for videre ekspansjon og har som mål å øke arbeidsstokken til 40 ansatte innen utgangen av 2024. Jobbsøkere som er interessert i å bli en del av Najells team, kan utforske karrieremulighetene på selskapets nettsted.