Handlekurven
Legg til i handlekurven

Najell utmerker seg på Bambini Baby Awards med 5 seire for bæreselene sine

Vinnerne av den prestisjetunge Bambini Baby Awards 2024 er kåret, og Najell har oppnådd en utrolig suksess ved å vinne hele fem priser for sine produkter.

Najell Wrap vant Gold Awards for både beste bæresele og beste produkt for nybakte foreldre. Den ferdigknyttede bæreslyngen er designet med tanke på både foreldre og barn, og gir komforten til en tradisjonell bæreslynge uten at man trenger å knyte den selv. Najell Wrap gir optimal støtte og nærhet, slik at foreldre kan knytte bånd med sine små barn mens de bærer dem komfortabelt.

Najell Rise fikk Silver Award for beste bæresele/sjal, like bak gullvinneren Najell Wrap. I tillegg ble Najell Rise tildelt Gold Award for beste ny moteartikkel for nybakte mødre. Najell Rise er designet med fokus på enkelhet, komfort og funksjonalitet, samtidig som den har et stilfullt design. Den gir foreldre en problemfri opplevelse med praktiske magnetiske spenner og enkle overganger mellom ulike bærestillinger, noe som sikrer både sikkerhet og bekvemmelighet for babyen.

I tillegg til disse utmerkelsene mottok Najell Silver Award for beste merkevare for nybakte foreldre. Denne utmerkelsen er en anerkjennelse av Najells engasjement for å skape produkter som støtter og forbedrer livet til foreldre. Ved å tilby holdbare produkter av høy kvalitet med tidløs design ønsker Najell å gi foreldre muligheten til å leve livet på sine egne premisser.

Bambini Baby Awards, som bedømmes av en gruppe foreldre og omsorgspersoner som er dedikert til å tilby de beste kvalitetsproduktene for babyer, småbarn, nybakte mødre og foreldre, mottok i år et imponerende antall bidrag av høy kvalitet. Det faktum at Najell vant flere priser, bekrefter merkets engasjement for kvalitet og deres evne til å møte behovene til moderne foreldre.

"Vi er svært glade for disse prisene. Det er en bekreftelse på vårt harde arbeid og engasjement for å skape produkter som ligger i forkant når det gjelder design, funksjonalitet og estetikk, samtidig som de er brukervennlige sett fra kundens ståsted," sier Monique Holmqvist, designsjef hos Najell.

For mer informasjon om Najell og de prisbelønte bæreseleene Najell Wrap og Najell Rise, besøk Najells nettside.